11.11.26

Blev många timmar i stallet idag. Red och fixa åt två hästar, sen snygga jag till mina grejer lite. Majsan fick gå ett dressyrpass på ridbanan, super fin var hon! Underbara häst. Sen red jag min lilla älsklings ponny YoYo, som också fick gå lite på ridbanan. Komemr inte ihåg senast jag red ponny, länge sen var det iallafall. Hade nästan glömt bort hur envis han är. Haha skrutten!

Sen var jag ner på stan en sväng med mamma, fick med mig en t-shirt och ett nagellack. Nu kommer snart Dannis och sen kommer dom andra tjejerna senare. Ikväll blir det min FÖRSTA UTGÅNG!! Skapligt taggad! Woow.


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 20:48:41
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0