11.11.15

Vaknade hos Alexandra. Sen blev det körlektion innan skolan. Gick riktigt bra idag, nöjd med mig själv. Kul när det går bra! Nu längtar jag att få köra med J snart igen, även om det har varit jättebra att få köra med någon annan. Skolan rullade på som vanligt.

Red ut med Dannis :) Blev lite stressigt, men det visade sig att jag stressade helt i onödan eftersom jag är så OTOLIGT klantig! Ibland blir man ju galen på sig själv. Hopplös liksom! Blev inget nisses som planerat. Blir att sitta där hela eftermiddagen imorgon.

Har varit duktig och varit och handlat med mammsen. Nu ska jag dejta körkortsboken och sen blir det en dusch, är på tiden om man säger så. Puss så längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0