11.11.10

Torsdag är inte den roligaste dagen precis, men den har ändå varit rätt bra. Inte varje dag man vinner en tävling och vilket pris också. Haha. Körde lektion på morgonkvisten, gick riktigt bra även om jag hade en annan lärare, bara tillfälligt med roligt att höra andras åskter också. Börja ordna sig med matten också, skönt! Vi har även bytt PA, det här kommer bli skitbra känns det som :) Slutade en halvtimme tidigare!

Efter skolan blev det nisses, som vanligt! Har varit till stallet och lägenheten. Faster kommer hem imorgon så har städat lite. Ikväll ska jag försöka hålla mig borta från oth! Har knappt inga avsnitt kvar, lär beställa nya.

IDAG ÄR DET TVÅÅ VECKOR KVAR TILL JAG FYLLER ARTOOON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0