11.11.03

Dagen började med körlektion, gick riktigt bra! Körkortet närmar sig med stormsteg, wow. Sen blev det en heldag i västerås med familjen. Var till nya gallerian på erikslund, eller den är väl inte så ny längre men har ju inte varit där innan såå. Fick med mig en del grejer hem, inte varje dag jag unnar mig själv nya saker. Men nu var det dags!

Majsan fick vila idag. Kul att jag knappt kan gå för jag har sånt jäkla skavsår!! Jag kommer få krypa fram imorgon på den föörsta studentfesten! Men vad gör det. Nu ska jag fortsätta kolla på oth som är sjuukt spännande just nu. Puss på er!!

Jag som skulle vara så duktig och lägga upp en bild på vad jag köpte idag och så funkar det inte. Bad for you fans!

Kommentarer
Postat av: dannis

"Bad for you fans!"



Har du ens några läsare gumman? ;) hihi

2011-11-03 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0