11.11.01

Första November nu! Sjukt vad fort tiden går, läskigt. Inte långt kvar på det här året nu. Och nu är det bara 23 dagar kvar tills jag fyller år. Har kommit på att jag nog inte vill bli vuxen, max arton isåfall. Sen har jag ingen aning om vad jag önskar mig heller, mamma tjatar om den där önskelistan men vet inte vad jag ska skriva på den. Hmm..får tänka ut något!

Idag har jag varit och tagit spruta, håller tummarna på att jag inte blir sjuk. Skulle vara typiskt till helgen! Sen har jag varit i stallet och ridit en fin häst. Har varit till nisses ett tag också. Ikväll ska vi iväg och spöka på sorf, hoppas på att det blir roligt! Sen ska jag troligen sova i fasters lägenhet, får väl se om jag får sällskap eller inte :)

Nu ska jag kolla lite oth, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0