Wirsbo

Har varit en jättebra tävlingsdag i wirsbo! Hoppade först 90 cm, var felfri. Kändes inte alls bra, inte från min sida iallafall. Men det var inte mycket att bry sig om, är man felfri så är man. I lagklassen som låg på 95 cm var vi även där felfria. Blev omhoppning för oss sorfare, även där var jag felfri :) VI VAANN!! Med 0 fel i grunden och 4 fel i omhoppningen. Grymt av oss tjejer :)

Nöjd med min och majsans insatts för dagen. Även om vi börja med en mindre bra runda. Nästa tävling blir troligen i köping. Efter finalen på sorf blir det att gå upp och hoppa 110 cm igen. Just nu tävlar jag lag bara för att det är kul så.

Filmer från idag finns HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0