11.05.17

Jag lever! Hostar börjar bli lite bättre, eller inte på nätterna men aja.. Nu är det magen som är dum istället, fyfan liksom. Hade praktik mellan sju och fyra idag. Skapligt trött jag varit hela dagen.

Åkte ut till stallet när jag slutat. Red ut en sväng, jättefin var hon :) Min lilla pärla.

Ikväll kom Dannis hit och hade det lite mysigt :) Tjejen fyller ju arton imorgon!! Tanten själv. Men kul att träffa henne, man träffas ju inte så mycket nu förtiden känns det som. Längtar tillbaka till mitt liv!

Nu ska jag gå och lägga mig, är ju en dag imorgon också, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Dannis

Jag är tanten och du är min lill knodd babe! :*

2011-05-17 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0