Hög nivå på tråkighet

DIG
Hur lång är du? 166 cm! 
Vad vill du bli när du blir stor? polis och skådespelare
Vad pluggar du? pluggar till undersköterska
Har du långt hår? dom säger det
Vilken hårfärg har du? blond
Sminkar du dig? jo
Har du haft sex den senaste månaden? nope
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart
Har du kysst någon idag? nej

FAMILJ
Bor dina föräldrar ihop? de gör dom!
Vem är bäst mamma eller pappa? båååda
Hur många syskon har du? onee
Vad är det senaste du sa till din mamma? "Jag går nu, hejdååå!"
Hur många ställen har du bott på? tre places
Vem i din familj stör du dig mest på? ingen speciell
Vilken familjemedlem är snällast? dom är snälla allihop, oftast
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? vi gör lite små saker hela tiden

KOMPISAR
När va du senast med någon kompis? någon timme sen
Vem sov du hos senast av dina kompisar? skedung
Har du kysst nån kompis? hehee ja
Vem har du varit kompis med längst? skeduuuung
Vem känner dig bäst? dom närmaste
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? då säger jag inget alls
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? allra helst wilhelmsson, men nej fan

VÅGAR DU
Skrika åt dina föräldrar? joru
Klä dig annorlunda? klär mig som jag vill, om det är annorlunda vettetusan
Vara dig själv? ja
Visa dig i bikini/badbyxor? jaråå
Pierca dig? jaaa, men vissa andra sätter stopp för det
Ha sex på en offentlig plats? veem vet
Vara omogen? OM jag vågaaar
Äta småkryp? finns inget bättre än rostade spindlar, mums! hehe

DIVERSE
När tuggade du tuggummi senast? nyss
När va du på semester senast? utomlands? två år sen snart
Vilken färg är det på din tandborste? piiink
Är ditt hår tråkigt? MYCKET
Vem såg dig naken senast? jadu..
Hur ofta duschar du? mer eller mindre varje dag
När ska du gå och lägga dig ikväll? snart så jag orkar öppna munnen imorgon hos tandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0