kul liv

Lovar du att vara ärlig? javisst
Du heter: ida
Smeknamn: kalle, eller jag har inget smeknamn
Vad tror folk om dig? fråga dom!
Stämmer det? ingen aning
Har du pojkvän? nej
Vad säger du för att imponera på någon? "jag här häääst", haha eller?
Hur imponerar man på dig? mh..ska tänka på saken
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: skäms intee :)
cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nejdåå
Vad har du för mobil operatör: tele2 Comviq
Är du allergisk i mot något: nix pix
Hur svarar du i mobilen: "hej det är ida"
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: allt möjligt :)
Antal timmar sömn inatt: åtta timmar kanske
Sov du ensam: neeej :)
Brukar du komma i tid: jo oftast
När mår du bra: när det går som jag vill
När blev du fotad senast: i lördags
Hur känner du dig nu: små trött
Vanligaste färg på dina kläder: vit och svart kanske
Vad tycker du om fötter: dom är bra att ha, men inte mysiga
Vad saknar du: sommar och sol
Favorit dryck på morgonen: te, apelsinjuice, oboy
Rakar du benen: ja men vad tror du?
När brukar du oftast gå och lägga dig: olikaa
Har du spytt offentligt: tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa och massa saker
Är du nöjd med ditt liv: jaa! fast finns väl alltid saker som kunde varit bättre
Är du bortskämd: dom säger det
Vad gör du i morgon: skolan, stallet, plugga
Vad är det värsta du vet? att förlora, alla sorters våld
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på vad jag gör
Vad längtar du till? sommaren, tävlingssäsongen
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa!!
En speciell dag du minns: tjugoåttondedecember
Om fem månader: ska jag snart åka utomland, hoppas jag!
Vilken tid gick du upp idag: halv elva
Vad ska du göra ikväll: kolla big brother!
Är det okej att gråta: såååklart!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt vet jag inte, men jag gillart!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt halv tio oftast
Vill du gifta dig: ja
Solar du ofta: på sommaren försöker jag ligga ett tag
Är du flygrädd: går bra när man väl är uppe i luften
Tror du på ett liv efter döden: hoppas kan man alltid göra
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: blååå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes
Biter du på naglarna: nej
Röker du: never ever
Senaste låt du hörde: massa låtar i idrottshallen, komer inte ihåg vilken som var sist
Vad ska du göra i helgen? helgen är ju slut nu :(
Vad gör du på helgerna: olika ju..tävlar, match, kompisar eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0