braiga tisdag

Jag hade fel om att tisdagar brukar vara sega, eller iallafall så var inte den är tisdagen det. Eller var väldigt tomt utan mina tjejer, ingen av dom var där. Trodde jag skulle dö ett tag när ingen av Dannis, Alex eller Ida var där och knappt ingen annan heller. Men folk rullade in vart efter. Och vi blev lite små crazy och hoppade bock genom hela centralkapprummet, kolla markolioo och lite annat kul. Galet kul!

Var till Västerås sen mamma på jobbmässa. Var riktigt roligt att gå runt och kolla (var ju inte bara jobb att kolla på om man säger så) Mysig dag med mamma iallafall :) Var ut till stallet sen.

Ikväll ska jag bara softa! För ovanlighetens skull. Bloggen ser lite knasig ut nu för den håller på att göras om! Puss på er


skön sommarbild som är några år gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0