11.03.31

Äntligen sista dagen på den här skit månaden! Mars är verkligen inte min månad så.

Dagen började med att jag vaknade med största fläskläppen, såg ut som en misslyckad kissie läppförstoring då jag bara var svullen på ena sidan. Hahah otroligt fult! Ont som tusan i munnen har jag haft hela jäkla dagen också. Bäst att tänderna verkligen blir fina nu, annars dör jag.

Hade lektion med räddningstjänsten sista lektionen så det var kul :) Även om jag säkert kommer ha träningsvärk i armarna imorgon, haha. Men kul var det! Majsan fick vila idag.

Var till Alexandra och pluggade lite och så kollade vi på film, tio orsaker att hata dig. Härligt film :) Har pluggat till provet imorgon också, får se om jag lyckats få in något imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0