11.03.11

Så var äntligen helgen här! Den här veckan känns det mer än bra med helg, orkar verkligen inte med skolan nu. Hade engelska prov idag, har ingen aning om hur det gick..antagligen som vanligt.

Var ut till stallet efter skolan. Red ut en sväng, idag red jag största delen gå grus!!..Även om det var snorhalt på massa ställen också. Men skapligt härligt, även om jag fick en skitig häst. Pigg som bara den var hon också.

Dagen kunde väl inte bli så mycket sämre när man får ett samtal om att Molly håller på och dör. Älsklingen..Får se om hon överlever natten, annars får hon somna in imorgonbitti. Jag klarar inte det här!

Saknar min kära vän Alexandra gör jag också! Kan det inte bara bli den 23 mars snart? Snälla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0