vilken cool listaa

KÄRLEK:
Är du kär just nu? kan jag inte påstå
Har du någon kille just nu?- nä
Har du dumpat någon?- nja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kramade du senast? - emma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - men nej!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - nej verkligen inte!
Har du bra betyg?- kan jag inte påstå, men dom duger
Har du fått göra om ett prov någongång? - joru..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - japp
Sköter du dej i skolan? - jadå :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - på gymnasiet får man göra det, fett nice ska du veta
Haft mobilen på lektionstid? - nej jag stänger av den innan varje lektion, men ja pucko
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nejdå

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - fyra + hund
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - jaa
Trivs hemma? - ja det gör jag!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - ja, men inte slagit seriöst liksom hehe
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - inte vad jag kommer ihåg
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla!!!!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - helt klart

VÄNNER:
Du har vänner? - jaa
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - japp!!
Är det okej att ha kill-kompisar? - men jaa?
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - verkligen inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej det har jag inte

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - inte nu på sommaren
Putar med läpparna på kort? - nope
Tar kort på dina bröst? - på vad sa du?
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattång finns inte i mitt liv
Ditt hår är knallblont? - nejdå, men blooont

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej?
Vill du bli kriminell? - jo absolut, blivande polis vill få in en fot i den kriminella världen
Varför gör du sånt här? - för jag har tråkigt?!
Vad är inte okej med att vara kriminell? - för de är så jävla dumt! tänk lite själv
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nejdå
Har du suttit i fängelset? - neej
Vill du hamna i fängelset? - vilka jäkla frågor, NEJ!

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - upp och ner, ner och upp
När grät du senast? - onsdags
Du har gråtit över en kille? - det har jag också gjort
Vem bråkade du senast med? - vet inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0