even the strong fall sometimes

Var till sorf och tränade idag inför tävlingen i helgen. Hon var fin på marken, allra helst i galoppen. Vi hoppade mest bana idag eftersom vi skulle träna på tävlingshindren. Första rundan gick åt helvete. Hade ingen fart och jag red dåligt. Andra rundan gick väl bättre, men tror majsan blev lite trött.

Kändes inte så kul iallafall. Vet inte vad som hände, men tårar kom det. Jobbigt med allt just nu känns det som, det gick väl inte längre helt enkelt. Men nu är det över och jag fortsätter kämpa. Det är inte som alla tror, huvudsaken jag vet det. Jag har det inte lika lätt som folk verkar tro. 

Nu väntar jag på att Dannis ska höra av sig, för vi ska ut och åka!! Underbart att hon har tagit körkort :) Får väl se om jag överlever eller inte! Haha.


Du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0