Awesome lista..eller?

1. Vem var den senaste du pussade? - tjollahopp
2. Vad har du för bhstorlek? - dra åt helvete vaa
3. Trivs du med det? - MEN nej
4. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - planerar inte att räkna dom
5. Gillar du nån nu? - jag gillar allt och alla vetu
6. Vad gjorde du inatt? - soov faktiskt
7. Och i förrgår natt? - kollade skilda världar halva natten
8. Vad gör du innan du ska sova? - sitter vid datorn eller kollar one tree hill, bästa
9. Kan du prata med din mamma om allt? - ja verkligen!
10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - yes sir
11. Har du varit gravid? - neej
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - inte nu..jag är ju bara ett BARN, hehe
13. Choklad eller glass? - glass
14. Push-up eller T-shirtbh? push-up
15. String eller hipsters? - spelar ingen roll
16. klackskor eller gymnastikskor? -  klackskor är såå mycket snyggare, men beror på vad man ska göra
17. Kjol/klänning eller jeans? - jag gillar klänningar och jeans, men beror på vad man ska göra liksom

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja det har jag
2. Tror du på kärlek? - japp det gör jag :)
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - OM jag har..men gjort är gjort!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jo det kan man väl kalla det
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tror inte det,
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nepp!
7. Nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - nej det tror jag inte
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej tror inte det iallafall
9. Haft en hemlig beundrare? - vet faktiskt inte
10. Tror du kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek, men intresse ja

Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - aldrig smitit ut så
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - har jag ju redan svarat påå
4. Har du hoppat bungy jump? - nej, men skulle vara lite små kul att göra
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nej kan jag inte påstå
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - haha jaa! snäll tjej 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej! tycker synd om dom som gör det..
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - jarå..någongång sådär

Sju Känslor

1. Saknar du någon just nu? - ja det gör jag!! 
2. Är du glad? - jadå :)
3. Är du fundersam? - mycket!
4. Är du uttråkad? - nej jag gör den här listan för jag har så kuul
5. Är du tysk? - inte vad jag vet
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - det kallas sambos
7. Gillar du någon just nu? - who knew

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? -tjugo över seeex
2. Namn? - ida susanne karlsson
3. Vart bor du? - sala
4. Hur många barn vill du ha? - tre eller fyra, mysigt med big familj
5. Vill du gifta dig? - varför inte..men måste hitta mr right först
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - nej
8. Favoritglass? - hatar den här frågan, jag gillar alla glassar!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - tvåå

Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? - kanske liiite
2. Skulle du vilja väga mer? - nej tack fyfan!!
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - ja absoluuut!

Kan du

1. Kan du röra på öronen? - men neeej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nopee
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nej jag är sämst
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - absolut!!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - bara när jag sover
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - jaråå
7. Kan dina vänner lita på dig? - helt klart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - jajamensan!!
9. Kan du suga? - härligt fråga hörru
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - hahah nja knappast,,

Har du

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - vita lögner
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaa 
3. Har du syskon? - en bästa
4. Har du ljugit på någon fråga? - tror inte det
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - hur ska jag kunna veta?
6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - hm..inte vad jag kommer ihåg
7. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - nej 
8. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - neej

Sista frågan!
Vad är klockan nu? - tjugo över seex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0