11.06.12

Jag ska försöka lära mig att sova på nätterna, men det går inte. Iallafall inte när man inte kan sluta kolla på skilda världar för det är så spännade och för att man inte vill för andra anledningar. Hehe. Men precis när man somnat så börjar det regna och åska som bara den, då kunde man inte sova för det. Lyckat liksom!

Sov för länge idag också, usch skärpning Ida! Idag har jag varit i heby en sväng och kollat på när Antrax hoppade, lill prinsen. Sen ut till stallet och rida min pärla. Ikväll var jag och mamma till mormor och morfar en sväng. Körde dit och det gick kanon! Inte ett enda motorstopp!!

Nu ska jag kolla på skilda världar, love it!!


Kommentarer
Postat av: Dannis

fan va grym du är att köra bil nu gumman! fick du köra på 5an idag?? :D

2011-06-12 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0