11.06.11

Grattis till alla studenter!! Skapligt lycka för dom. Efter studenttåget igår var vi hem till Corr :) Trevligt! Grattis igen hörru!

Idag tog jag en för lång sovmorgon, förstår inte vad det är för fel på mig. Åkte ut till stallet nästan direkt, red ut en sväng. Resten av dagen har jag bara softat. Var inte så mysigt väder där ett tag, men det vände ju nästan på en gång. Har fixat till lite på mitt rum, bytt plats på vissa saker och så. Blev väl inte riktigt som jag hade tänk men det fixar sig i veckan.

Får se vad som händer ikväll, det visar sig helt enkelt! Har iallafall gjort pizza med mina syster, grymt av oss för det var jättegod :)


jag älskar dig syster!


Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-06-11 @ 23:01:06
URL: http://eemmakkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0