11.06.10

Träningen igår gick kanon bra!! Hon var jättefin över hindren och ungefär lika som alltid på framridningen, fast en aning mindre pigg, men jag klagar inte. Hoppade bana och avslutade med en liten runda på 120 cm, min älskling är så duktig!! På kvällen träffade jag Dannis, vi åt glass vid månsan och hade det mysigt.

Idag har jag hunnit ta en sovmorgon, hur trött som helst var jag visst. Sen har jag varit till stallet, red barbacka runt skogen. Var nog första gången jag orkade sitta kvar hela rundan, brukar vara tvungen att gå sista biten för jag får så jäkla ont i rumpan av hennes beniga rygg. Haha bra jobbat av mig!

Nu har jag solat i någon timme, tänkte ligga ett tag till. Sen ska jag duscha och fixa mig inför studenten. Vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0