11.06.06

Gårdagen var grym! Först gick vi på stan, köpte bara ett par trosor och örhängen. Vi träffa även Oscar, roligt! Sen drog vi mot Årsta, där vi hade lite problem först. Men sen gick allt super bra :) Skit lång kö var det redan när vi kom dit, trodde knappt att vi skulle komma in, men det gjorde vii!! Var jättekul där inne, skapligt stämning med musik och allt. Kul att få se alla deltagare och roliga klipp från våren. Blev grymt besviken på att Martin bara kom trea! Men Simon var en värdig vinnar han också. Måste bara säga att Martin var ännu snyggare i verkligheten, helt sjukt!! Mums. Bilder kommer senare ikväll :) En mycket lyckad dag iallafall!


Nu har jag varit till stallet och ridit ut i värmen. Min älskling var super mysig idag. Puss på henne. Nu ska jag snart iväg på kalas, min kusin fyllde ju i helgen så vi ska fira honom så. Ha det bra så länge så hörs vi sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0