Några dagars bloggning

Oj jag har visst glömt bloggen i några dagar. Inte likt mig!

I tisdags så träffade jag först Alexanda och Dannis. Sen åkte vi upp till Linus en stund där det var lite fest. Men blev inte kvar så länge eftersom vi skulle upp och jobba.

I onsdags var det först jobb som gällde. Skön känsla att gå därifrån när jag man inte ska tillbaka till fören på måndag igen. Efter jobbet var jag till Ransta och tränade. Gick grymt bra!! Jättefin var hon, så det kändes bra inför helgens tävling. Träffade tjejerna efter, vi var ner på grillnatta och kollade på Markoolio. Grymt! Sen åkte vi upp till Linus på fest och blev kvar där över natten. Kul kväll!

I torsdags tog jag det lugnt större delen av dagen. Var med Alexandra en stund på eftermiddagen. Sen ut till stallet och rida på ridbanan en sista gång. Började packa lite också. Huhu. På kvällen träffade jag tjejerna först och sen cykla vi till Jocke. Slutade med att det blev en lång promenad mitt i natten och sen somna vi hos Linus.

Skaplig ångest man fick när man vaknar klockan ett!!! Inte så glad man blev. Hatar att sova länge. Nu har jag varit på stan en sväng med Dannis, mysigt! Nu ska jag snart äta. Senare ikväll blir det stallet. Hästen ska duschas, saker ska fixa iordning och sen ska jag säga hejdå till stallet. JAG VILL INTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0