11.07.10

Gårkvällen i Västerås var lyckad!..Till största delen iallafall. Träffade roligt folk och så. Man slutar ju aldrig förvånas, haha. En sak blir svårt att glömma, oj oj oj!! Slutade med att vi kom hem vid halv fem och då somna jag och Dannis rätt fort. Bra kväll!

Idag sov vi lite för länge, men antagligen så behövde vi det. Åkte ut till stallet vid två. Det blev ju mindre lyckat! Började spöregna, oska och blixtra som tusan!! Så sprang ut i hagarna och tog in hästarna. Inte lite blöt jag var efter det. Man kunde vrida ur liter med vatten ur mina kläder och mina skor var fulla med vatten. Lyckat! Men hästarna fick komma in iallafall. Blev ingen ridning, men aja.

Nu ska jag softa hela kvällen!! Hur skönt som helst ska det bli :) Tänkte börja kolla på en film nu. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah vad mena du med det första stycket?!?!?!

2011-07-10 @ 20:21:38
URL: http://eemmakkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0