super kul..eller?

visste du..
att jag vill ha - honom
att min senaste kyss -  kanske lite för bra
att jag lyssnar på - noice
att jag pratar - kanske för mycket, ibland
att jag ogillar -  folk som tror att dom är bättre än vad dom är
att jag avskyr när folk - är sura och negativa
att kärlek är - när det pirrar som tusan i magen
att jag gillar att - vara i stallet och med braiga personer
att jag alltid kommer att - hoppas på det bästa
att jag är hemligt förälskad i - adam brody hehee
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - riktigt ful
att när jag vaknar på morgonen - vill jag inte vakna, men när jag väl är uppe så är det full fart!!
att innan jag går och lägger mig -  måste jag stänga alla lådor och dörrar
att idag har jag - varit i skolan, ridit, spela innebandy och softat lite i mellanåt
att jag just nu tänker på - att jag borde se det positiva i det jag har och sluta deppa
att ikväll ska jag - träna innebandy och sova
att imorgon kommer jag - vara i skolan och stallet
att i övermorgon kommer jag - vara glader för då är det fredag!!
att jag hoppas - att hitta the onee

har du
någon som förstår dig? - ja
någon som du saknar? - ja
någon som du hatar? - nejdå

vem
vem kramade dig senast? - skedung kanske?
vem kramade du senast? - skedung?
vem ringde dig senast? - dannis
vem ringde du senast? - pappa
vem var hemma hos dig senast? - dannis och alex
vem var du hemma hos senast? - dannis
har du några kärleksproblem? - jo

jag

svär ofta? - jappsi
sjunger i duschen? - ja en riktig rock star
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - klart jag skulle kunna, men om jag vill är en annan sak
skrattar åt dina egna skämt? - JAAAA
skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - redan gjort så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0