shoppingsugen

Jag är hur shopping sugen som helst!! Men icke, alla pengar ska gå till renovering av mitt rum. Det är ju roligt det också, men det är så himla dyrt att göra om så det känns lite sådär..Men det ska göras. Hoppas på att kunna åka ner på stan i helgen och köpa tapeterna jag fasna för. Skulle vara perfekt om det blev gjort nästa vecka då jag ska bo hos Dannis. Får se först och främst om tapeterna finns kvar. I hope!

Måste till Ikea i Uppsala någon dag också, då dom inte hade det jag skulle ha i Västerås. Tror jag bestämt mig för en garderob från Jysk iallafall. Så nu är det bara "sminkbord", sängbord och massa små saker som ska köpas från Ikea. Och det är ju faktiskt små sakerna som är roligast, men de större sakerna får gå först nu. Så nu vet ni, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0