Runaway

Tjenanixen! Jag har nyss kommit hem från skolan, en lektion idag bara eftersom jag varit till tandläkaren. Gick kanon på datan, gjorde sista provet och jag fick godkänt som jag fick i hela kursen! Såå skönt! Nu behöver jag inte gå dit mer. Wihooo :):) Tog en promenad hem sen, duktigt gjort av mig känner jag.

Hos tandläkaren satte dom dit en "osynlig" kedja på framtänderna. Nästa gång ska dom ta lite bilder och gångern efter det tas den troligen bort :) Jag längtar!! Har hunnit varit ut till Majsan också :) Gick lite på vägen och sen snygga vi till manen lite också.

Nu ska jag och mamma ner på stan en sväng. Sen blir det innebandy träning. Sen blir det plugg resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0