det är då jag hatar mig själv för jag är patetisk

Måste säga att Onsdagar är skapligt sköna! Har en lektion, sen håltimme i över en timme och sen idrott, sen slutar vi halv tolv. Skapligt skönt :) Idag red jag en sväng, blev mest i skogen men lyckades bli lite trav också. Fortfarande lite svullen i bakbenen, men bättre än tidigare iallafall. Fattar inte att det ska vara så svårt att få tag på sven. Får jag inte tag på honom på fredag så vet jag inte vad jag gör. Jag vill få reda på vad felet är och kunna börja rida/träna ordentligt igen. Saknar det!!

Nu ska jag städa klart mitt rum. Om en timme blir det innebandy träning, inte överdrivet taggad men blir som vanligt bättre när man väl kommer ner! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0