Lill lördag!

Var inte helt fel att sluta 10.10 idag! Tänk om man hade det så jämt. Fast ska väl inte klaga på den här veckan, imorgon börjar jag kvart över tolv och på fredag slutar jag elva. Baby, I like it! Bra avslut innan lovet liksom.

Har nyss kommit hem från stallet. Fixade bara stallet idag också, tråkigt nog. Men jag vägrar rida i 20 minus! Hoppas på att det är varmare imorgon. Övningskörde med pappa ute vid stallet också, typ första gången jag kör med honom, så det var roligt :)

Nu ska jag ta och kolla på Big Brother! Måste erkänna att han Martin börjar bli liiite snygg. Hehe! Ikväll blir det idrottshallen, damerna har match så ska ner och kolla med Alexandra är det väl tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0