Jag vill iallafall vara med dig

Nu ska jag börja gå mot mitt nuvarande hem, vi ska väl börja fixa lite mat. Eller Alexandra ska fixa kyckling idag! Hoppas på att hon lyckas, haha. Får väl se vad vi hittar på ikväll, lediga imorgon så :)

Red en liten sväng idag också. Mest skritt eftersom det var snorhalt överallt, helt värdelöst men vi överlever..tror jag. Galet va pigg hon är! Får se om vi åker till ridhuset här någondag, så jag får känna hur hon känns i trav/galopp. För övrigt så är hon fin i benen, så skönt :) Hoppas det håller i sig!

Vi hörs sen, puss puss!


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: ja de vill jag :D

2011-02-01 @ 20:48:35
URL: http://llofgrenmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0