Jag har små tråkigt..igen!

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Ida Susanne Karlsson
Födelsedatum: 24 November 1993
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blååå
Längd: 1,66!!
Skostorlek: 37
Civilstånd: Singel..
Humör: Jadu. Lite lagom av allt
MSN: Joruu
Mobilnummer: Tänker jag fan inte skriva häär

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu: Nope
Har du kysst någon? Ja
Har du haft 3kant? nej. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Starkt intresse, men inte kärlek 
Kärlek eller pengar? Hatar den frågan, men kärlek.

FAMILJ
Har du syskon? Ja
Hur många? One
Har du en stor släkt? Jarå rätt stor iallafall
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nej :(
Känner du alla i din släkt? Nej tyvärr inte
Vem är du mest lik i din familj? Svårt..till utsendeé vet jag inte riktigt vem jag är lik.


VÄNNER
Har du någon bästa vän? Ja :)
Vad tycker folk om dig? Beror väl på vem man frågar?
Vem har du känt längst? Alexandra
Vem vet mest om dig? Dom närmaste

SKOLA
Har du bra betyg? Nja..
Skolkar du? Nej 
Vilken klass går du i? OP09
Vad heter din skola?
Kungsängsgymnasiet is the shit
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Lite kanske
Vad heter/hette din favoritlärare? har ingen favorit
Försover du dig ofta? Nej för jag är duktiiiiiig
Gillar du skolmaten? Nja..men fil duger
Har/hade du många kompisar i din skola? Ja
Hur många går i din klass? Hm..arton-nitton kanske?

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? Om jag gör!
Vad tycker du om att göra? Rida, innebandy, shoppa, vara med kompisar
Vilka sporter har du gått på? Allt som man kan gå på typ

Lever du för någon sport? Jaaa

Är du vältränad? Mer eller mindre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0