Strike

Har nyss kommit hem från västerås..för andra gången idag. Var och bowla på strike med Dannis, Alexandra, Jocke och Lövet. Roligt!:) Men tänker inte ens nämna vem som kom sist. Sen blev det lite små kaos, men det löste sig till slut och slutade med att vi åkte hem. Haha rolig kväll iallafall!

Tidigare idag slutade vi halv tolv. Då åkte jag, Alexandra och Dannis till västerås för lite julshopping. Fick inte med mig något hem. Men hittade första julklappen här hemma i sala. Nu är jag sjukt trött, man blir väl det av att ha kört tre sträckor till västerås på en dag. Haha. Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska kolla på oth eller sova, men det lutar åt sängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0