Kill me

Är mer eller mindre död just nu efter att ha gått dubbelt mellan sju-tre, efter att ha sovit tre timmar i natt. Inte nog med det, utan sa nyss ja till att jobba några timmar på julafton och juldagen. Just nu vill jag bara lägga mig och skita i det. Men är man dum som säger jag så får man väl skylla sig själv. Får tänka på den underbara lönen som kommer nästa månad, men just nu vill jag bara grina.

Gårdagen blev väl skapligt lyckad. Öste rätt mycket ändå, blev inte så många körningar, kom hem lite för sent. Men bara att gilla läget liksom! Känner att det blev ett lite gnälligt inlägg, men så är deeet! Nu blir det film hela kvällen och tagga inför jobb i fyra dagar! Wow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0