fjärde advent

Har inte hunnit med bloggen i helgen. I fredags hade jag fredagsmys med Dannis och Ida. Vi kollade film, pratade och åt massa gott. Mysigt! Igår var jag först med tjejerna hos Alexandra. Sen åkte vi på lite party. Jag hade roligt! Behövde en sån kväll. En braa kväll, yes!

Idag tog jag sovmorgon till elva. KORS I TAKET! Men var riktigt skönt faktiskt. Var ner på stan en sväng med mamma och Emma. Var tänkt att jag skulle ridit till ridhuset idag, men kändes som skolskaer fick gå före idag. Vill få klart allt innan jullovet. Och rida kommer jag kunna göra varje dag i tre veckor! Underbart, ska bli så himla skönt att få vara ledig.

Nu ska jag försöka få klart historian. Sen blir det film och te, sen tänker jag försöka somna i skaplig tid ikväll. Men vet ju att det aldrig blir så iallafall.

Har såklart inte några bilder från helgen, jag vet, jag suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0