11.12.15

Inte varit den bästa dagen precis. Men som tur är så är det fredag imorgon och det gör det lite bättre. Skolan till efter två. Blev stallet på en gång. Red till ridhuset med Kim. Blev ett riktigt dressyrpass, kom fram till att det nog är jag som har dålig kondis. Fick mycket hjälp och tips av kim, uppskattas! Vi böt häst ett tag också, så roligt att prova på något nytt. Curry är ju gör go, även om han är hög som ett hus. Haha. Blir ridhuset imorgon också, härligt!

Nu har jag nyss ätit. Nu blir det plugg för hela slanten. Har naturkunskaps prov imorgon, skit svårt om du frågar mig. Tänkte försöka skriva klart svenskan också. Någonstans i högen lär man ju börja. Blir nog en hel del plugg i helgen också. Hatar sånt, på helgerna ska man vara ledig från skolarbetet. Men icke!! Men klockan nio tänker jag ta paus och kolla på "tomten är far till alla barnen" som går på tv, mysfilm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0