11.12.11

Klockan var ställd på halv sju imorse, och jag gick faktiskt upp! Kände mig riktigt duktig!! Var i stallet efter sju, underbart att vara där ensam på morgonen när hästarna är så goa. Red över till ridhuset, gick rätt bra. Hennes kondition är inte den bästa, men den ska bli bättre och muskler ska byggas. Hoppade några skutt också. Träffade världens gulligaste hund sen i stallet, vill haa! Finns inget bättre att vara klar i stallet redan klockan tio.

Nu har jag varit duktig och tankat bilen, allt för att få ha den i veckan. Haha. Nu ska jag äta frukost och sen ska vi åka ut till mormor och morfar. Morfar fyller år så ska fira honom. Sen blir det hem och plugga en massa. Söndagsångest is the shit


Fina älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ska du vara med på julklappshoppningen i helgen??

2011-12-11 @ 18:02:18
Postat av: ida

jag vet inte riktigt tilda!:)

2011-12-11 @ 20:03:41
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0