11.12.10

Sög ju att Amanda vann igår, blää! Fast går ju alltid bäst för tvåan så Robin kommer lyckas ändåå!

Idag tog jag en lång sovmorgon, inte likt mig. Sen åkte jag ut till stallet, skrittade ut barbaka en sväng. Mysigt :) Var superhalt överallt så gick inte att göra så mycket mer.

Har varit till sorf och kollat på deras lucia show, super mysigt :) Roligt var det också! Saknar us lite faktiskt! Ikväll har jag och syster gjort pepparkakshus. Om vi säger såhär, jag kommer nog aldrig göra om det igen!! Fulaste jag sett. Haha! Brännde mig såklart också, gör så jäääkla ont!

Nu har jag duschat och ska dricka upp mitt te. Sen träffa Dannis, blir troligen en hemma kväll idag också.

Har massa bilder från dagen, men orkar inte lägga in dom!

Kommentarer
Postat av: carro b

kaka är lösen :)

2011-12-10 @ 22:22:01
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0