11.12.05

Skönt att gå upp halv sex idag för att köra mamma till jobbet, kommer nog bli så hela veckan. Allt för att ta bil vet ni! Haha. Men somna som tur var när jag kom hem, sov lite för länge för vaknade en halvtimme innan jag skulle hämta Alexandra. Lyckat liksom! Haha. Har varit en rätt soft dag i skolan, fick sluta tidigare också.

Åkte till stallet direkt. Glad man blir när hon har tappat en sko till!! Det där med hårdkörning verkar ju inte vilja funka. Fan! Åkte och hämtade mamma direkt. Sen har vi varit ute och gått i kylan. Hämtade mitt körkort också :D Wiee! Skönt att slippa ha passet!

Nu ska jag skriva pm, sen blir det oth resten av kvällen. Underbart! Börjar klockan ett imorgon, man kan ju inte klaga precis!:) Men nu ska pm göras. Puuss!!


Kommentarer
Postat av: Dannis

tack för att du glömde att du hämtade mig också!!!!

2011-12-05 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0