KUL

Lovar du att vara ärlig? Men ja

Du heter: Ida

Smeknamn: Inget, Kalle eller Karlsson brukar en del säga
Låt som när du är ledsen sörjer till? För kärlekens skull, Sagoland
Vad tror folk om dig? Jadu..Jag vet faktiskt inte. Antingen att jag är en bitch (vilket jag inte är, bara om jag har en bra anledning till det), förut trodde folk att jag aldrig kunde vara sur och ledsen, men det kanske inte folk tror längre? Folk får tro vad dom vill helt enkelt :)
Stämmer det? Beror väl på om jag tror rätt eller inte,
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, jag vet faktiskt inte! Mitt hår kanske?
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har egen häst!! ;) Nej..Jag vet inte,
Hur imponerar man på dig? Svårt fråga. Kan bjuda på sig själv i alla lägen, social och lite så är väl aldrig fel!
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja. För ofta kanske..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jaa! :)
Var bor du? Sala!

Trivs du där: Tro det eller ej, men jaa!
Äger du några Converse: Japp! Tre styckeeen
Brukar du bli för full: Nejdåå

Är du allergisk i mot något: Nej tack och lov
Har du haft sex idag: Nixpix

Nästa mål i ditt liv: Klara av sista året i skolan kanske,

Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Ida!
Vem ringde du senast? Linuus

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Myckeeet!
Antal timmar sömn inatt: Åtta kanske

Sov du ensam: Ja :(

Brukar du komma i tid: Nästan alltid

När mår du bra: När jag är med Majsan och mina nära och kära

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Gladeeer!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt tror jag nog
Vad tycker du om fötter: Inte så mysigt, men har man ett par snygga skor på så!
Vad saknar du: En hel del. Mest Fräbrunn
Hade du en bra kväll igår: Joråå :)
Favoritdryck på morgonen: Te!
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är ensam så blir det oftast efter tio
Är du blyg? Nej!
Sysslar du med någon idrott: Ridsport you know!
Vill du hellre ha mail än brev: Lättare att svara på mail så mail. Men roligare att få brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek

Har du spytt offentligt: Faktiskt inte!
Är du nöjd med ditt liv: Ja faktiskt inte!! Vissa saker kunde väl vart bättre men aja..
Är du bortskämd: Mer eller mindre
Vad gör du i morgon: Den som lever får se! Nej men skolan, hästen och Linus
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj..Väldigt olika! För mycket just nu tyvärr
Vad längtar du till? Till höstlovet, min födelsedag
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag verkligen!!

Vad använder du för shampoo? Har ingen större koll..

Vad är det finaste du fått? Majsan
Hur gammal är du: 17, 9 år

Tycker du om någon just nu: Ja tänk för att det gör jaag :)
Om fem månader: Är det inte långt kvar till studentkryssningeeen!!!

Du samlar på: Bra minnen

Gröna eller röda äppeln: Båda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Dannis, Alexandra, Ida
Gillar du golf: Räknas minigolf?

Vilken tid gick du upp idag: efter åtta..

Har du sovit i din egna säng inatt: Mm

Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota är bäst

Är det okej att gråta: Ja helt klart

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till USA, köpa en till pålle

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte viktigt, men jag gillar det!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag är ensam så blir det runt tio, om jag har sällskap så kan det bli betydligt längre än så!
Vill du gifta dig: Skulle vara mysigt!
Vill du ha barn: Jaaa! Och många tack
Solar du ofta: Jadå, men inte det roligaste precis..
Är du bra på att laga mat: Det kan jag inte påstå, men kan alltid bli!
Är du flygrädd: Nja..Lite små läskigt i starten

Hur vig är du: Jadu..Inte överdrivet om man säger så
Är du musikalisk? Det kan jag inte påståå
Vad dricker du helst när du är törstig: Colaaaaaaaa

Tror du på ett liv efter döden: Ja kanske, hoppas på det iallafall
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, men måste göra det
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa :)

Har du tandläkarskräck: Nejdåå, men roligt är det ju inte

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja fler gånger

Biter du på naglarna: Nej inte längre! Grymt

Röker du: Never ever!!

Senaste låt du hörde: Magnus Uggla - Första gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0