Skapligt oväder!!!

Jag har fan inte varit med om värre, helt sjukt var det!! Var ju och tränade i Ransta. Gick rätt bra, lite för pigg men blev lite bättre till slut. Vi hann rida fram och hade precis börjat hoppa fram. Då börjar det oska, blixtra och regna som tusan! Blir en jäkla smäll väldigt nära, det visa sig sen att blixten hade slagit ner i Monicas stall. Vi har tvugna att gå in i ridhuset. Trodde jag skulle dö där inne, dånade i hela ridhuset och allt. Marddröms liknande! Usch..Efter ett bra tag slutade det iallafall. Då fick vi ta några skutt inomhus. Knasig träning!

Ikväll har jag varit till Alexandra en stund med lite folk. Vi bestämde lite inför leksand och så :) Sen har jag haft myskväll med min älskade syster, mysigt :) Var ut och träffade Linus och Sebbe också. Nu ska vi kolla klart på filmen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0