Lista för sommaren 2011

Har du druckit tills du spytt? Maybe
Sårat någon? Ja
Förlorat en vän? Nej..
Träffat nya människor? Ja det har jag! :)
Kysst en främling? Tror inte det
Tagit droger? Tok heller!
Haft en sommarflört? Kanske det,
Gråtit? Jaa
Skrattat tills du kissat på dig? Inte långt ifrån!
Varit vaken en hel natt? Ja flera gånger!!
Solat? Har ju knappt varit någon sol känns det som
Badat? Ja
Haft ett förhållande?
HAR ett förhållande
Gjort dig riktigt illa? Inte vad jag kommer ihåg så nej
Gjort några nya piercingar/tatueringar? Nej :(
Läst en bok? Ja faktiskt, kors i taket mina vänner
Skickat sms till fel person med flit? Haha kanske
Suttit vid datorn en hel natt? Nästan
Näckat? Tror inte det
Solat naken? Nej
Fått utegångsförbud? Nej, lyckats bra igen!
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja!
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej usch
Varit i slagsmål? Nej klarade mig i år igen
Pussat någon av samma kön? Oseriöst ja
Sjungit högt på ett berg? Nej, men skulle vara fett
Kysst någon i regnet? Hm..Nej tror inte det
Kysst någon i skogen? Nej,
Kysst någon du inte borde? Nejdå :)
Tappat rösten? Nästan!
Varit på festival? Sala Festivalen is the shiit
Gått upp i vikt? Kanske det..
Gått ner i vikt? Nej
Bränt dig? JA! Har ett väldigt fint märke på låret och ett på handen..Men inte av solen,
Fått en ful bränna av kläder/smycken? Nej tack och lov
Varit utomlands? Nej :(
Gjort ett bra köp? Ja det har jag :)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja mer eller mindre :)
Haft skadeglädje? HAHA jaaa!!!
Sovit under bar himmel? Nej fett mys det skulle vara
Vad kommer du sakna mest? Everything! sommarkvällarna, solen, vara uppe hela natten..massor!!
Har du svarat ärligt på alla frågor? Klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0