11.08.22

Jaha då var man tillbaka till skolan och allt igen. Snart är allt som vanligt, usch jag vill inte. Ge mig lite mer sommarlov, snälla! Men skönt att vara störst på skolan iallafall, försöker vara taggad inför sista året!

Slutade vid två idag. Sen var jag ner på stan och fixade lite med Dannis och tog en fika :) Lite ont i armen nu men jag överlever, skönt att det är fixat nu iallafall. Majsan fick vila idag, skönt för henne :) Övningkörde idag, gick jättebra idag! Trots krångel på vägen, men jag fixade det så det kändes bra :)

Nu har Alexandra nys åkt hem, hon kom förbi här en sväng. Mysigt :) Nu ska jag gå och lägga mig..Jobbigt att behöva lägga sig, men bara att vänja sig helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0