11.08.12

Nu har jag varit ut till stallet. Red på ridbanan idag igen, jättefin var hon :) Roligt! Imorgon tänkte jag rida över till sorf och hoppa lite där. Så är det någon mer som är sugen på att hoppa lite så häng med!

Nu ska jag fräscha till mig lite. När mamma kommer hem så ska vi åka till västerås :) Hoppas på att få med mig lite kläder hem. Skulle behöva lite nytt nu till skolan börjar och så. Håller tummarna :)

Har noll planer inför kvällen. Antagligen en hemma kväll, alla är ju borta känns det som. Men vi får väl se :)


Kommentarer
Postat av: carro b

Jag ska över dit och rida lite bommar på förmiddagen, kanske ses? :)

2011-08-12 @ 22:17:34
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0