11.08.05

Blev kvar hos Dannis under natten :) Igår träffade vi Alex, Linus och Jocke en stund. Dumma dom som tog alla donuter. Haha! Sen när vi kom hem kollade vi på mysigaste saken ever, kan inte avslöja för det är nästan pinsamt. Hihi!

Idag har jag varit till tandregleringen i västerås och fixat tandställningen som hade åkt ut. Drygt att behöva åka. Sen ut till Majsan. Red ut idag :) Blev en lång skritt tur, allt var läskigt men hon skötte sig bra :) Nu har jag hittat en ridväg till iallafall..Det tar sig!

Jobbade kväll idag, halv fyra till nio. Seg Fredag kväll, men bara att gilla läget. Sämsta helgen kommer jag ha. Jobbar delad tur både Lördag och Söndag. SEGT! Men nu måste jag sova, om jag ska komma upp sju imorgon. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0