blondare och kanon nöjd tjej

Har nyss kommit hem från träningen. Det gick jättebra! Majsan var kanon fin idag. Lite för pigg, men det ser jag inte som något negativt faktiskt. Känner mig taggad till lördagens tävling nu iallafall, tur det! Stor kärlek till min häst ♥

Nu har jag även blivit av med den fula utväxten och dom slitna topparna. Hur skönt som helst! Riktigt blond är jag nu också, så känner mig lite fräschare nu. Jättenöjd med min nya favorit frisör också :)

Tänk att dagen kunde bli så bra, även med en dåligt start på dagen. Nu ska jag kolla på skilda världar med min lillasyster, som för övrigt har klippt av större delen av hennes hår, skit snyggt! Vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0