11.04.10

Hej på dig! Galet vilken dålig bloggning det varit i helgen, men tror ni har överlevt..eller? Gårdagen var jätterolig! Även om det hade varit roligare om man varit arton ;) haha. Kul att träffa alla iallafall! Skapligt härlig släkt jag har, kärlek till dom :) Bra kväll! Taggad till jag fyller arton, då blir det party med kusinerna!

Idag har jag varit helt seg, även fast det inte blev så sent igår. Var en sväng till Västerås med Alexandra och hennes mamma, skulle kolla på Ikea som har sista rea dagen idag. När vi kom dit så var det värsta kön in, helt sjukt! Sen när vi gick tillbaka så var det ingen kö alls, anteckna om vi vill hehe. Var nästan helt tomt på grejer där inne, folk har väl varit som galna! Sen blev det en fika, jättemysigt :)

Majsan fick vila idag. Kör hårt i veckan :) Övningskörde lite iallfall. Nu ska jag börja kolla på Himlen är oskyldigt blå. Puss!




Kommentarer
Postat av: carro b

ey, du var på ikea och hälsade inte på mig!? inte okey!!

2011-04-10 @ 21:44:08
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0