8 september

fuuullt upp så blir ett snabbt inlägg! skolan som vanligt idag, hade bara två lektioner så var inte så farligt. hade kondition på idrotten så vi sprang i spåret, kändes bra efter åt iallafall :) haha. sen gick jag och tjejerna ner på stan och tog en fika, super mysigt! sen har jag varit till stallet, jobbigt som fan var det idag men fin blev hon :) nuu ska jag snart åka ner på innebandy träning, ska springa före också. haha, jag vet någon som kommer somna fort ikväll!

när jag kommer hem så kommer jag sitta bänkad vid tv hela kvällen, är ju idol och sen är det serie premiär för efterlyst! så fucking bäst äre. sen måste jag plugga också, ja ibland undrar man ju hur man ska hinna allt. men jag hinner nog trycka in lite pluggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0