25 september

gókväll! idag har jag tagit lite sovmorgon sen blev det stan och gå på marknaden med familjen, mysigt :) sen blev det stallet, mindre mysigt eftersom det var typ storm ute, brunstig häst och ja..men blev en liten tur i skogen och det var iallafall mysigt :) efter stallet så åkte vi och kollade på junior innebandy match i idrottshallen. sen har jag inte gjort så mycket mer idag, rätt segt efetrsom jag var hur taggad som helst på party..men icke sa nicke.

gårdagen var super bra hemma hos alexandra! jättegod mat och bra tjejer, hur mycket bättre kan det bli? vi sjöng sing star, spelade spel och så. roligt :) hoppas hon blev nöjd med presenterna också, även om jag var lite smått avis på hennes snyggaa nattlinne. haha. blev tyvärr inga bilder, ska bli bättre på det..lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0