14 september

grattis till mig som har namnsdag idag! och till alla andra Idor. dagen har rullat på som vanligt..skolan, stallet, äta, vänta på idol. känns som jag har ett väldigt intressant liv just nu..eller inte ett dugg. jag vill att något ska hända, något roligt eller något, bara det händer något.

imorgon blir det västerås med klassen, ska lyssna på någon föreläsning. sen blir det troligen träning för joanna :) roligt! fast västerås känns det som man lika bra skulle kunna strunta i.

kul att vi har klassfoto på torsdag och jag har värsta vulkanen som carro brukar säga på hakan, haha. så jag ber till gud för att den ska försvinna, eller nästan iallafall. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0