9 oktober

gårdagen var bra! dagen började med att vi kollade på rasmus på luffen, huur mysig som helst ju! funderar på att gå på luffen någon sommar, rom en roadtrip fast till fots. skapligt awesome det skulle vara :) på eftermiddagen var vi till övningfältet, vi hade planerat en bilolycka så några skulle vara skadade. var riktigt kul att se när dom blev räddade av räddningstjänsten. även om jag gärna hade varit skadad jag också. hihi. sen blev det angelica på kvällen, mys!

idag har jag varit i stallet, tro det eller ej. haha. sen har jag varit en sväng till idrottshallen och kollat innebandy match. nu ska jag snart till åkrahallan med dannis och wilhemsson, sen blir det myskväll. sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0