6 oktober

ännu en dag som var helt piss off! tyvärr så går det ju ut över dom man älskar, förlåt för det mina babes! men under dagenså blev det bättre, tack och lov! var duktig och gick på datakunskapen, stolt :) åt jag lunch med alexandra och ida gjorde jag också. trevligt! sen köpte jag gymkläder nu när jag ska börja gymma, hur jag nu ska hinna men det ska nog finnas någon lucka :) vissa måste ju börja med beach 2011 i tid. haha.

majsan fick vila idag också. kändes inte värt att ge sig ut i stormen då jag visste att hon skulle vara galen och eftersom jag inte hade någon bra dag så skulle det inte bli någon bra kombination alls så. så ikväll blir det att plugga massa, sen massa bra på tv också..full upp!

nu blev jag glad, så det här kan jag leva länge på! plus att jag slipper leka dekdektiv imorgon bitti, hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0