30 oktober

värdelös lista jag vet, men jag har tråkigt såå ni får faktiskt stå ut. den som orkar läsa hela ska få en lollipop!

1. Hur gammal är du om fem år?

snaart 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

dalle
3. Hur lång är du?
165 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

OC ♥
5. Vem ringde du senast?

sister

6. Vem ringde dig senast?

mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
vad gör du? :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
helst sms, gillar inte att ringaa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

det kallas förlovade

10. När såg du senast din mamma?
en timme sen ungefär

11. Vilken ögonfärg har du?
blue eyes
12. När vaknade du i dag?

tio i sjuu
13. Vilken är din favoritjulsång?
julen är här, fast finns många men den känns i hela kroppen, hehe

14. Vilken är din favoritplats?
vid majsan
15. Vilken plats föredrar du minst?

skolan vaa
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
jadu..sala? stockholm? usa? fråga mig inte
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
rävar och om någon skulle skjuta mig i benet
18. Vad fick dig att skratta senast?
det var nog puckot jag var hos ikväll som gjorde något puckat
19. Hur stor är din säng?

120 vaa
20. Har du stationär eller bärbar dator?

båda, respekt!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med vaa, kyligt nu ju
22. Hur många kuddar har du i sängen?
two

23. Hur många landskap har du bott i?

ett?
24. Vilka städer har du bott i?
silverstadeeen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfooooota (k) eeller ett par äckligt snygga skor, i like it

26. Är du social?
ja fyfaaan
27. Vilken är din favoritglass?
gillar inte den frågan för jag kan inte välja
28. Vilken är din favoritefterrätt?

oj, marängswish!! mumma
29. Tycker du om kinamat?
jaaa

30. Tycker du om kaffe?

aaldrig, usch
31. Vad dricker du till frukost?
te, oboy, jucie, olikaaa
32. Sover du på någon särskild sida?

somnar alltid på vänster sida, trots att det är skönare på högeeeer
33. Kan du spela poker?
tvek på det

34. Tycker du om att mysa/kela?
jaaaaa

35. Är du en beroendemänniska?

ja? eller vet intee
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

tror jag vet några
37. Vill du ha barn?
jaa de vill jag! jag läääängtar
38. Kan du några andra språk än svenska?

engelskan är väl okej

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej, vill göra det men inte göra mig illa
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet är underbart om man håller sig rätt långt in och om det inte är massa firrar

41. Vad spenderar du helst pengar på?
hääästen och kläder/skor
42. Äger du dyrbara smycken?
jodå, något tror jag

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
jag är tv nörd, DH är grymt men just nu lär det vara cirkus möller!!
 44. Kan du rulla med tungan?
jaaa, impad?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
caroline englund slår det mesta, men ida w och tilda är inte helt dumma dom heller fan
46. Sover du med gosedjur?
nej

47. Vad har du för ringsignal?
foreveeeeeeeeeer
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja dom ligger i förådet i väntan på mina barn, i guess
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mina naglaar

50. Flirtar du mycket?

suger på såååånt

51. Kan du byta olja på bilen?
aldrig prövat
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
haha nej inte i min fart hehehheeh
53. Vilken var den senaste boken du läste?
fjorton år till salu
54. Läser du dagstidningen?

ja oftast, man måstte ju hänga med
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?

jaa skapligt många bulor man har i huvudet efter varje gång
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mixx

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ett gulligt litet hjärta
59. När var du i kyrkan senast?
på skolavslutningen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
taina var rätt schyst, oftast
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en dag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte riktigt

63. Vad lyssnar du på just nu?
emineeeen is the shit
64. Har du varit med i tidningen?
jaa flera gånger, a autografer tar vi seeen

65. Vad är det konstigaste du ätit?
äter inte så konstiga saker
66. Vem såg dig naken senast?
tvålen i duchen, haha

67. Vad är det för färg på din tandborste?
piiiink

68. Hur imponerar man på dig?
självsäker!!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

finns rätt många

70. Har du någon piercing?
öroneen

71. Din största vinst?
25 kr på en femma låt, jippi
72. Civilstånd?
singel upp över öronen
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg.se
74. Är du fåfäng?
nja

75.  Ångrar du någonting du gjort?
jooruuu

76. Hur gammal är din pappa?
42 år, gamla gubbe
77. Vilket är ditt drömjobb?
snut och skådespelare
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
jaaaaaaaa herregud

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

kaninen rasmus, fiskar, hamstern fiffi, kaninen oliver, hunden pysen och majsan om hon räknas? sen räknas faktiskt mormor och morfars hundar som mina också, hehe. så hunden mimmi och hunden molly. hehe
 80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

jag älskar att kunna hjälpa folk
jag har otroligt svårt för att släppa/glömma händelser/personer
jag är helt galen i skor och ska ha 100 st innan jag dör
81. Svär du ofta?
fan heller
82. Sverige när det är som bäst?

sommaren!!!!!

83. Kan du åka slalom?
gjort den en gång och jag var awesomeee

84. Vad har du ätit i dag?

marie kex, mackor, sånt där som jag inte kommer inte ihåg vad det heter
85. Vad har du för utbildning?
läser till undersköterska

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
jadu, händerna och fötterna är helt okeej. rolig tjej

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
tuttisarna

88. Vilken är din bästa egenskap?

gör alltid mitt bästa
89. Vilken är din sämsta egenskap?
svårt att släppa saker
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
what?

91. Saknar du något?
massor

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jaaaaaaaa

93. Vad gör dig ledsen?
när inget går som man vill
94. Vad gör dig glad?
majsan, familj, vänner
95. Har du varit gift eller förlovad?
neej

96. Vad ska du göra i helgen?
ta kort, hem till dannis, match
97. Vad är det knasigaste du gjort?
svårt att ta ut den värsta

98. Va har du för laster?
förstår ej

99. Vem är din förebild?
mamma och pappa, bland annat
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
SOOOOOOVAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0