29 oktober

huur underbart som helst som looov! som jag har längtat :) men konstigt nog så har jag lite skolsaker som måste göras i helgen, men sen tänker jag inte röra böckerna på ett tag. känns som jag verkligen behöver det här lovet, måste sova och så.

idag har jag såklart varit till skolan, fick veta praktik plats. ska tillbaka dit jag sommarjobbade åkra hemtjänst, vilket ska bli både kul och tråkigt. det är roligt eftersom jag gillade personalen där och trivdes, mindre bra/roligt är väl att jag vet precis vad som ska göras överallt så det blir inget nytt och täääänk om dom i personalen verkligen inte vill ha mig där igen..skulle vara lite små jobbigt. hehe

har även varit ut till min lilla totto :) som var helt knasig idag. var rädd för precis allt, pigg som tusan och ja allt. fick sitta med korta tyglar hela tiden. undrade nästan om jag hade tagit fel häst, men icke :) senare ikväll så har jag varit till dannis och kollat på idol och så. myyyyyyyyyysigt värre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0